Det gick snabbare än vi trodde..

Detta var 26 januari och jag trodde det skulle ta ett par veckor i alla fall tills Theo skulle ta sig några längre sträckor..

 

Två dagar senare kröp han :) Gulligt och jätteroligt såklart, men rätt omvälvande, nu måste vi plötsligt hålla koll på honom hela tiden på golvet. Förr kunde man hålla ett öra på honom bara, han låg ju bara där, tog sig max någon meter. Kan bara tänka mig hur det blir när han börjar ställa sig upp.. och sedan gå.. nej, det tänker vi inte på riktigt ännu ;)

    

Vi har även fått en liten indian i huset! Sen Theo kom på att det låter roligt om man säger 'aaa' samtidigt som man slår med handen för munnen gör han det hela tiden. Oftast med sina egna händer eller någon leksak, helst med våra händer och ibland med golvet ( = aj!).

  

Farfar har varit på besök och vi tog en promenad ut på isen allihop, var riktigt fint i solskenet!

 

            



            

Farfar undrade skämtsamt om det var första barnet eftersom vi på en timmas promenad tog 118 bilder, vet inte riktigt vad han menade med det?! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

hur får du in musik i dina filmer?

2011-02-06 @ 14:01:29
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma

Här händer det också grejjer, roligt när de små börjar röra mer på sig :)

2011-02-14 @ 10:41:20
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Ja jag har lyckats lära mig det nu, det var ju skiiiiit kul :) me love it. hur mår ni då+

2011-02-21 @ 11:26:28
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0