v. 32

Nu är jag helt ledig från jobbet och det känns så skönt! Har haft så ont senaste tiden så jag ser fram emot att kunna röra mig lite mer och få saker gjorda hemma. Renoveringen går framåt och vi är nu klara med det nya sovrummet och kan snart sätta igång med barnrummet, bilder finns under kategorin 'renovering av huset' :)

Magen växer så det knakar och blir framförallt högre, livmodern är så högt upp nu att den går upp ovanför där min egna mage slutar. Samtidigt som det börjar bli riktigt tungt och det kan kännas rätt jobbigt ibland kan jag känna att jag nog kommer sakna magen när den är borta. Det sparkar och rör sig för fullt där inne och om två månader kommer allt vara som vanligt igen, skumt!

Bebben shakeadooar till Beyoncé =)



Egen musik och covers

Don't you lie, skriven och producerad av mig dec -08.



En Morgondag, skriven och producerad av mig 2002.



Cover: Bless the broken road, producerad av mig 2009.



Cover: My heart will go on, producerad av mig 2009.



Cover: Zombie, producerad av mig 2008.



Cover: Natural woman, producerad av mig 2008.



Cover: Oh holy night, producerad av mig 2002.


RSS 2.0