Babysim

Vi har börjat på babysim och hittills hunnit gå tre gånger, Theo tycker verkligen om det! Känns som att jag säger så om det mesta - 'han älskar det', men han är verkligen förtjust i det mesta. Kanske är det min och Linus glädje och nyfikenhet som smittar av sig, vi tycker ju allt är skitskoj :) 

Av någon anledning hinner man inte uppdatera sin blogg så jätteofta när man har en liten hemma, men här kommer i alla fall ett par bilder och en liten filmsnutt från första babysimmet. 'Morfar' var här och hälsade på och hade köpt en videokamera för den stora händelsen, nyblivna mor- och farföräldrar är allt lite galna har jag märkt, men det blev vi glada för =)
 
   

                        



Kommentarer
Postat av: Emma

Min lilla tjej älskar också babysim :) Tre gånger, då får ni snart börja dyka lite då.

2010-10-27 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0